ASSURANCES et MUTUELLES

communication multicanalDepuis plus de 10 ans, la mutuelle d’assurance utilise les solutions logicielles Open Print de SEFAS pour sa chaîne éditique et de SERES pour la numérisation de ses courriers entrants.

Lire le témoignage client

communication multicanalSEFAS aide un leader de l’Assurance à améliorer l’expérience client omnicanal

Lire le témoignage client

BANQUES et SECTEUR FINANCIER

communication multicanalWe realised that as part of our efforts to improve the business process, we needed to move into the new age of print and mail. We needed to implement techniques for ADF (Automated Document Factory) to reduce costs, improve statement integrity, and address quality. We also wanted a way to get a quick hit on postal cost reductions.

Read more

communication multicanalSefas allows the Bank of Tokyo Mitsubishi UFG to optimise its ability to control, produce and distribute business critical documents. It combines design, print and distribution into a fluid, all-in-one system, managing the entire document production process from conception to distribution; ensuring cost efficiency, as well as data integrity.

Read more

SECTEUR PUBLIC


document omnicanal

La Caisse des Dépôts urbanise sa chaîne documentaire avec Open Print .  » La pertinence des interfaces graphiques et de l’architecture d’Open Print ont été déterminantes pour atteindre notre premier objectif : ouvrir l’éditique à des collaborateurs métiers »
Ludovic Mansuy responsable du centre de Services Editiques

Lire la suite

SERVICES

moteur de compositionL’Office des Postes et Télécommunications de Polynésie, en s’appuyant sur la Poste polynésienne, concrétise son virage stratégique vers le digital avec Open Print. « Nous escomptons une économie d’environ 100 000 euros par an grâce à la centralisation de la composition documentaire »
Jean-Victor Lussan, responsable commercial et marketing de la Poste polynésienne.

Lire le témoignage client

DOCUMENT OMNICANAL« La solution SEFAS de composition dynamique nous permet de remplir dans les délais et avec un haut niveau de fiabilité notre obligation de service public vis-à-vis des Commissions départementales de présence postale »,
Smara Lungu, Secrétaire générale de l’Observatoire National de la Présence Postale, Groupe La Poste.

Lire le témoignage client

PRESTATAIRES et OUTSOURCEURS

communication multicanalOpen Print gives us the capabilities to better serve our customers through a single platform to manage the delivery of content across all the key communications channels – including traditional print-based communications, email, SMS text and the Web. Malcolm Webb Head of Business Development Sales, DST

Read more

communication multicanal“We needed to find a solution to make the document creation process at Aon Hewitt better, faster and cheaper. We produce a wide variety of personal communication statements. With our previous architecture, making changes and developing new applications was tedious and complex, so we began a search for a system that would allow us to more quickly expand our client base while lowering and maintaining minimal development cost.” Rick Gornik, Manager of document creation and delivery for the Benefits Outsourcing business at Aon Hewitt.

Read more

En savoir plus?
Nos experts sont à votre disposition.

Nous contacter
Demander une démo